راهکار تولید محتوا دستگاه چاپ بنر

جمعه 30 تير 1396
1:32
Boone Dinesen

متأسفانه یکی از اشتباهاتی که اکثری صاحبان وبسایت دستگاه چاپ بنر مرتکب می گردند این است که سوای یک برنامه منظم و راهکار صحیح اقدام به انتشار محتوای سایت دستگاه چاپ بنر خودشان می‌کنند . و این میتواند در زمان طولانی لطمه بزرگی به تجارت آن ها وارد نماید . اذن بدهید با یک نمونه ساده به شما نشان بدهم که نداشتن راهکار در بلندمدت چه‌طور میتواند به شما زخم برساند .

همان‌طورکه میدانید یکی‌از کارهایی که وبسایت شما باید انجام دهد این است که آدرس اینترنتی علاقه‌مندان شمارا جمع‌آوری کند و با منفعت از ابزارهایی نظیر فیدبرنر کاربران دستگاه چاپ بنر علاقه‌مند خویش را از پایانی داده ها وبسایت آگهی نماید . داستانی که می خواهم برای شما بیان کنم حادثه حقیقی است که بر یکی از دوستان عزیز و وبلاگ نویس اینجانب زمین خورد . به سفارش من سیستم فیدبرنر گوگل را در سایت دستگاه چاپ بنر خویش نصب کرد . با توجه به علاقه‌ای که دوست من به موضوع قضیه نظرش داشت روزانه اطلاعات جدیدی را در آن زمینه منتشر می‌ کرد . تمامی چیز عالی عالی پیش می رفت تااینکه یک روز برای بسط کار یک‌سری نفر نیز به گروه او طولانی تر شدند و در شاخه‌های جدیدی آغاز به نوشتن کردند . اوایل کار همگی چیز خوب پیش می‌رفت ولی بعد از مدتی دوستداران پروپاقرص آن وبسایت که در هر مقاله بینش خویش را می‌نوشتند دیگر وارد سایت دستگاه چاپ بنر نمی‌شدند اکثری از آن ها خود را از سیستم خبر نامه حذف کردند . برهان با اهمیت این اتفاق این بود که صاحب این سایت راهکار قابل قبولی برای تولید محتوا در حیث نگرفته بود و سبب شده بود کاربرانی که علاقه‌مند به تارنما میباشند را از خود براند .

در هنگامی که محتوا می‌نویسید می بایست به این نکته اعتنا نمایید که مخاطبی که شما چه افرادی میباشند امروز وبلاگ ها و سایت‌هایی موفق می‌باشند که در یک حوزه تخصصی دستگاه چاپ بنر عمل کرده و محتوا نویسی می‌نمایند .
به همین دلیل داشتن یک استراتژی برای محتوا نویسی فراوان مهم و حیاتی است .

راهکار محتوا یعنی تامل استراتژیکی در باب محتوا

تامل استراتژیک یعنی اینکه اجازه ندهیم هر شخصی هر چه که مایل بود را در هر زمان که می‌خواهد در وب سایت ارسال کنند . همگی محتوای سایت شما بخشی از برنامه تجاری شما میباشند استراتژی محتوی همچنین یعنی :
تطبیق محتوای تارنما برای اهداف تجاری .

راهکار محتوا به عبارتی چیزی است که در دو مطلب قبلی درباره ی آن حرف کردم استراتژی محتوی یعنی تمرکز بر روی افرادی که می خواهیم با آنها دستگاه چاپ بنر مکالمه‌ای حرفه‌ای درون تارنما داشته باشیم .
راهکار محتوا یعنی بررسی در تک تک محتوا

استراتژی محتوا نویسی یعنی , پیام‌ها , رسانه‌ها , طریق نوشتاری و سبک دستگاه چاپ بنر نوشتاری شما است .

برای این‌که بتوانید یک راهکار خوب برای تولید محتوا داشته باشید , آغاز می بایست به سؤالاتی مانند پایین جواب دهید :
•پیام‌های مهم گروه یا این که شرکت شما چه می‌باشد ؟
•در هر بخش از محتوا می‌خواهید چه پیام‌هایی را منتقل فرمائید و هر یک از این ها چه تأثیری بر هدف نهایی شما دارا‌هستند ؟
•از چه رسانه‌هایی می‌خواهید به کارگیری فرمایید ؟
محتوا را از چه طریقی و با چه ابزارهایی منتشر کنیم :
محتوا تمام چیزی است که داخل تارنما شما برای مخاطب اکران داده میگردد مانند :
•متن
•چارت‌ها و آمارها
•تصاویر گرافیکی

•جداول
•فرم‌ها
•فایلهای پی دی اف
•ویدئو ها
•فایل‌های صوتی
•بلاگ ها
•انجمن‌

استراتژی ساخت محتوا مشتمل بر همگی کانال‌های ارتباطی می شود
همواره بدین نکته اعتنا نمائید که محتوا یعنی ارتباط و مکالمه با مخاطب بدین ترتیب درصورتی که نتوانید با مخاطب خودتان بخوبی مکالمه داشته باشید و درصورتی که که نتوانید ارتباط نیکی با آن ها برقرار کنید مطمئناً آنها به تارنما شما علاقه‌مند نخواهند شد .
اما در استراتژی محتوا نویسی مهم‌ترین بخش بهینه‌سازی تارنما برای موتورهای جستجو یا این که دستگاه چاپ بنر هست . علاوه بر این‌که محتوای خودتان را برای مخاطب می‌نویسید باید به گونه‌ای بنویسید که موتورهای کاوش هم بتوانند آن را به خیر در کنند و ترافیک مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند .

در مقالات بعدی راجع به شیوه تایپ کردن محتوایی که گوگل را به سایت شما علاقه مند می کند می نویسیم &# دستگاه چاپ بنر کونیکا ;


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه چاپ بنر زئوس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]