راهنمای بهبود جریمه دستگاه چاپ بنر گوگل پنگوئن

جمعه 30 تير 1396
1:32
Boone Dinesen

اخیراً آپدیت رسانی های تازه دستگاه چاپ بنر گوگل سبب ساز نگرانی بخش اعظمی از تجارت‌های آنلاین شده‌است . شرکت‌های دستگاه چاپ بنر و مدیران وبسایت ها , دستگاه چاپ بنر بسیار نگران این به‌روزرسانی های گوگل میباشند .
پیشین از هر چیز این نکته را تصور کنید : قبل از این‌که به‌روزرسانی پنگوئن گوگل بیاید وبسایت شما در رتبه‌های اولیه نتایج جست و جو بود ( رنکینگ در موتورهای کاوش ) بعداز فعال شدن دستگاه چاپ بنر پنگوئن وب سایت شما شاهد افت چشمگیری در گوگل شده‌است . برای مثال درجه های کاغذ اولیه شما به صفحه ها دوم و سوم رفتند و سبب شده‌است ورودی شما از گوگل افت چشمگیری داشته باشد و صد البته مشتریان متعددی را از دست داده‌اید .
بدین ادله که گوگل کار بر محور است , همواره الگوریتم خویش را به‌روزرسانی می نماید تا بهترین نتایج را به کاربران خود نمایش دهد در واقعیت الگوریتم پنگوئن یکی از همین آپ دیت رسانی های الگوریتم گوگل است در هرصورت , آن چیزی که سبب می‌شود الگوریتم پنگوئن سکو شما‌را در گوگل کاهش دهد این است که شما مقررات راهنمای گوگل را رعایت نکردید . تمرکز گوگل پنگوئن بر روی لینک‌های ورودی وب‌سایت شماست چنانچه گوگل متوجه شود که لینک‌های محل ورود وبسایت شما به طور غیر نرمال ایجاد شده است هشدار خود را بدین شکل نشان میدهد که جايگاه شمارا در نتایج جستجو کاهش میدهد , البته این کار را در کوتاه بازه انجام می دهد و شما در‌این موقعیت باید خلل سایت خویش را برطرف فرمائید در گوگل ابزاری وجود دارد که بوسیله آن میتوانید لینک‌های غیر عادی که در راستای سایت دستگاه چاپ بنر شما جهت دهی شده‌اند را حذف نمایید . در مقالات بعدی در مورد این ابزار گوگل توضیحات کامل‌تری را ارائه خواهم کرد .
برای این که بدانید وبسایت شما به علت به‌روزرسانی پنگوئن گوگل افت شدیدی داشته است بایستی شما به دقت سایت خودتان را بررسی فرمایید اولی کاری دستگاه چاپ بنر که می بایست انجام دهید اینست که آیا با چندین کلمه و واژه حساس لینک‌های غیر طبیعی به جهت وب سایت شما جهت دهی شده‌اند یا نه در این صورت شما بایستی همه این موارد را حذف کنید .
در صورتیکه که توسط گوگل پنگوئن جریمه گردید اینکه از این موقعیت خارج گردید غیر ممکن نیست اما نیاز به زمان دارد در گام اول تارنما خودتان را بررسی نمائید و راجع به لینک‌های غیر عادی که در سمت سایت شما هدایت شده‌اند و ‌گوگل در مورد آن‌ها هشدار داده است نسبت به پاک‌سازی آن ها مبادرت نمایید .
معمولاً در سه شرایط تحت پگوئن پیوند های محل ورود دستگاه چاپ بنر شما‌را بررسی می کند :
یک – پیوند های کیفیت خوب پایین : معمولاً این پیوند ها از سایت‌هایی به جهت وب سایت ما جهت دهی میشوند که داده ها دستگاه چاپ بنر آنان به وب سایت شما هیچ ارتباطی ندارد ( دریافت پیوند از سایت‌هایی که به مسئله کاری شما مربوط وجود ندارد ) .
دو - لینک و پیوند های خیر و خوبی که دارنده خطاها کوچکی هستند ( دریافت لینک و پیوند از این اینترنت سایت‌ها با موقعیت خاص تأثیر منفی متعددی بر روی وب سایت شما ندارند ) .
سه - پیوند های کیفیت عالی کیفیت عالی که در واقعیت از سایت‌هایی به سوی وبسایت ما جهت دهی می شوند که دقیقاً در مورد کاری ما فعالیت مینمایند ( دقیقاً در هنگام لینک سازی بایستی در جست‌وجوی چنین اینترنت سایت‌هایی باشیم ) .
برای لینک‌های کیفیت بالا ذیل , کاری که می بایست انجام بدهیم این است که با آن ها تماس بگیرید از آنان بخواهید این لینک‌ها را حذف نمایند . برای لینک های حالت دوم با صاحب و مالک آن تارنما تماس بگیرید و از آن ها دستگاه چاپ بنر عرض 5 متر نوشته anchor text شما را تغییر و تحول دهند چنانچه این حذف کردن لینک‌ها به خوبی صورت پذیرد می توانید شاهد این باشید که به رتبه گذشته خود در گوگل برگردید .
پس از پاک‌سازی لینک‌ها یک به سمت تارنما شما ساماندهی شدند , حالا زمان آن است که وبسایت بهتری را بسازید . قدم اولیه تولید یک برنامه درست ایجاد لینک و پیوند برای تارنما است . من قدم‌بعدی این است که عبارات کلیدی خویش را با متن صحیح به تارنما خویش لینک و پیوند کنید یک وبسایت خود را از نقص‌ پهناور نسخه برداری بودن اطلاعات وبسایت برطرف فرمایید و عملکرد فرمائید محتوای یک تارنما خود را به صورت انحصاری خودتان بنویسید . زمانی که شما همه امور را انجام دادید تارنما شما وارد مرحله محاسبه برای رجوع و برگشت به جايگاه دلخواه می شود .

به حافظه داشته باشید , رجوع و برگشت از جریمه پنگوئن فرصت متعددی میبرد , پس معطل تغییرات سریع بعداز انجام این امور نباشید . در صورتی‌که مرتبه وب سایت شما بعداز یک‌سری هفته بهبود نیافت حالا زمانه آن رسیده است تا به گوگل درخواست بررسی مجدد سایت خودتان را بدهید این کار را میتوانید در بخش ابزارهای گوگل انجام دهید به


برچسب ها: دستگاه چاپ بنر ,
[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه چاپ بنر زئوس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]